Nous avons un nouveau guérisseur du clan de l'Ombre. Viens l'acclamer ici!

BON ANNIVERSAIRE LW Viens là.
Nos nouveaux modérateurs pour l'été par là.

Recrutement de juges EÉF en cours ici.

Partagez | 

Nuage du Tigre ~ Link's ♠

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Nuage du Tigre

Arpente la Forêt

Féminin
Puf : Polux, Sangha
Multi-comptes : Nuage de l'Océan

MessageSujet: Nuage du Tigre ~ Link's ♠   Sam 6 Aoû 2016 - 14:37

Moi et mes relations ♥
feat Personnalité choisie
Nuage du Tigre

12 lunes • Apprentie • Clan du Vent • Mentor: ???

So you are
I think

- caractère -
Nuage du Tigre, est une femelle qui a le pelage crème tigré voir un peu roux. Ses yeux sont ambrés et c'est un vrai garçon manquer! Plus jeune, sa mère était partis chasser et n'ais jamais revenus. Son cousin Nuage de l'Océan avait également vécu une enfance traumatisante. Elle n'as jamais put lui parler et aimerais que sa soit le cas lors d'une assemblée.
De plus en plus seul, elle se renferme sur elle même et se demande parfois si, elle à sa place dans le clan du Vent.

{busy}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

{free!}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

{reserved}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

I know

Prénom Nom
Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus. Satis longa uita et in maximarum rerum consummationem large data est, si tota bene collocaretur; sed ubi per luxum ac neglegentiam diffluit, ubi nulli bonae rei impenditur, ultima demum necessitate cogente, quam ire non intelleximus transisse sentimus. Ita est: non accipimus breuem uitam sed fecimus, nec inopes eius sed prodigi sumus. Sicut amplae et regiae opes, ubi ad malum dominum peruenerunt, momento dissipantur, at quamuis modicae, si bono custodi traditae sunt, usu crescunt: ita aetas nostra bene disponenti multum patet. Quid de rerum natura querimur? Illa se benigne gessit: uita, si uti scias, longa est.

Prénom Nom
Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus. Satis longa uita et in maximarum rerum consummationem large data est, si tota bene collocaretur; sed ubi per luxum ac neglegentiam diffluit, ubi nulli bonae rei impenditur, ultima demum necessitate cogente, quam ire non intelleximus transisse sentimus. Ita est: non accipimus breuem uitam sed fecimus, nec inopes eius sed prodigi sumus. Sicut amplae et regiae opes, ubi ad malum dominum peruenerunt, momento dissipantur, at quamuis modicae, si bono custodi traditae sunt, usu crescunt: ita aetas nostra bene disponenti multum patet. Quid de rerum natura querimur? Illa se benigne gessit: uita, si uti scias, longa est.
© Ju de Never-Utopia

PS: mon compte à surement été désactivé mais je suis déjà validé depuis trèèèès longtemps.
Revenir en haut Aller en bas
Esprit du Lion

Journaliste CMLieutenant du Clan du Tonnerre
Journaliste CM
Lieutenant du Clan du Tonnerre

Féminin
Puf : tearsofpain | power
Rang EÉF : Guerrier
Multi-comptes : esprit du lion (t) + nuage des princes (r) + nuage de la louve (o) + nuage du dragon (o) + petit hibou (r) + dunkan (s) + fantôme (h) + sourire caméléon (r) + petit mirage (o) + souffle du loup (v) + petit escargot (h)

MessageSujet: Re: Nuage du Tigre ~ Link's ♠   Sam 6 Aoû 2016 - 20:30

Coucou ♥
J'ai un p'tit venteux pour lien, si ça te dit ^^
Revenir en haut Aller en bas
En ligneVoir le profil de l'utilisateur

Nuage du Tigre ~ Link's ♠

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1